Skip to main content
QBE Danmark
Om os Produkter Kontakt os

Klar kommunikation

Når du anmelder en skade, vil vi holde dig fuldt informeret i hele processen, så du med ro i sindet kan vende tilbage til at fokusere på din virksomhed.

Vores tilgang

Vores skadesteam har mange års erfaring med håndtering af skader. Vi er professionelle i vores tilgang og bestræber os altid på at minimere indvirkningen af enhver skade på din virksomhed.

Vi arbejder tæt sammen med vores underwritere, hvilket giver os et fuldt overblik over din virksomhed og omstændighederne i øvrigt, og vores skadesteam er bemyndiget til at træffe afgørelser, så det giver os mulighed for at yde en god og hurtig service.

Klar kommunikation er vigtig for det, vi foretager os. Når du anmelder en skade, vil vi informere dig om det videre forløb og holde dig opdateret sagen igennem, så der ikke opstår overraskelser. Hvis vi er nødt til at afvise en skade, vil vi fortælle dig det så hurtigt som muligt og forklare baggrunden for vores beslutning i detaljer.

Hvis der rejses et krav mod din virksomhed, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at reducere de medfølgende omkostninger og etablere et robust forsvar af jeres position med beskyttelse mod svigagtige krav.

Vi støttes af et ekspertpanel af samarbejdspartnere, der deler QBEs værdier og tilgang om at sætte kunden i fokus.

Din kontakt

Pia Damgaard

Pia Damgaard

Claims Manager

Tfl.: +45 33450611

Pia.damgaard@dk.qbe.com

Din kontakt

Pia Damgaard

Pia Damgaard

Claims Manager

Tfl.: +45 33450611

Pia.damgaard@dk.qbe.com

Sådan anmelder du en skade

claims_make-a-claim.png (1)

Vi sælger forsikringsprodukter gennem en række forskellige kanaler, så hvis du skal anmelde en skade, beder vi dig om at tjekke din police for nærmere detaljer eller kontakte din forsikringsmægler.

Hvis du gerne vil kontakte QBE direkte eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via E-mail